Sommarlov!

Har sommarlov så det skriker om det!
Kommer visserlign vara i skolan, men som mässvärd på Utexpo och totalt så är det 5 timmar det handlar om, och det kommer vara roligt :)
Hade siste tentan idag och min skruvdragare ( som var slutprojket att CADa upp i Ytmodelleringen) blev av någon anledning klar igår, Det gick otroligt snabbt och krånglade nästan inget alls. Har förstått att jag måste haft otrolig tur när jag gjorde den ( eller är det bara skicklighet ;) ) för det låter som de flesta andra har stött på massa konstiga grejer. Är verkligen jätteglad att det gick så smidigt :)
Har ledigt nu iprincip hela sommaern, har som det ser ut nu två dagar ( plus utexpon) att jobba. Sen vet jag att det kommer bli några till, men inte många. Det blir mest bara otroligt massa ledigt nu hur länge som helst!
I titsdags kom jag hem från en vecka på Zakynthos, Grekland. Det var helt fantastiskt, varmt och skönt. Vi var iväg och tittade på sköldpaddor, dom är så stora! KOmmer nog lite härliga grekbilder här om ett par dagar.
Glad Denise, over and out!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt Denise! Starkt jobbat med ett till år avklarat. Jag har sista tentan imorgon, sen är den här hemskeveckan över. (Tre tentor på fyra dagar - inte okej) Men sen har jag också sommarlov! Kalasbra! Kommer du förresten och hänger något i Göteborgstrakten i sommar? Jag tycker nämligen att det var alldeles för längesen jag såg dig.. Hoppas på att vi ses snart, och grattis till sommarlovet! Helt crazy att det redan gått två år.. Oj oj, vad tiden flyger..

2011-05-26 @ 19:21:44
Postat av: lovisa

Hej vad ska du hitta på i helgen?:)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna ett par valfria färgade linser + linsvätska!

klicka här för att läsa mer: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfria-fargade-linser.html#comment

2011-05-27 @ 15:57:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: ANNA'S FOTO

Hej!



Jag har gått vidare i en fototävling och det skulle vara grymt snällt om du la en röst på mig här (nummer 1) http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html#comment



Jag länkar alla som röstar! :D

2011-05-29 @ 20:50:10
URL: http://annasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0