Spel

Koffen bara spelar. Jag vill se andra Pirates of the Caribean filmen. Koffen köpte en box med alla tre när han var i London i slutet av förra veckan. Den filmboxen och ett par urtjusiga lila Converse-skor till mig, skulle nästan kunna tro att han är kär i mig :)
Förutom det faktum att han bara spelar dator hela tiden. Mest just precis när ajg vill mysa och kolla på film med honom.
Här är en bild på mig, snart två veckor gammal, men det är ändå jag. Innan jag gick till kåren, på white sensation nånting...
Tycker det är häftigt med rött läppstift till blont hår. Vänta bara tills jag är lite brun också. Då blir det rött läppstift ihop med blondare hår och en miljard fräknar!

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag tror att sommaren kommer bli helt sjuuukt varm och skön! Tror inte du? :)

2011-05-12 @ 09:43:29
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: simone

sött porträtt :)

2011-05-14 @ 09:50:54
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0