Städpaus

Städar och fixar och donar. Har i och med flytten plockat loss allt löst på sängen, påslakan, madrassöverdrag överdraget på bäddmadrassen och sänkfladderkanterna (vet inte vad det heter men det som hänger ner runt omkrin för att det är fint) och tävttat det, nu har det hängt på tork och nu äntligen har jag satt tillbaka det på sängen, allt utom fladderkanten, den ska strykas först.
Det är fortfarande en miljon saker som inte fått någon plats än och sånt pill och plock håller jag på med just nu ( innan jag skrev och ska fortsätta efter). För ikväll så blir det kalas. Litet kalas bara inflyttningsfesten blir nästa helg, det längtar jag till!
Borde kansek ta mig till systemet.. eller? Har lite hemma, får nog bli vodka med Hallonsoda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0