I am the rich bitch...

... inte.
Jag var en stund igår när vi spelade Monopol, men det slutade med att jag förlorade. dagen idag har varit mysig. Vaknade av väckarklockan inte så tidigt men för tidigt för min kropp så jag sjukade mig. Nu har jag ont i huvudet men jag lever och jag har sett klart på alla avsnitt sex and the city, ALLA! Sex säsonger typ oändligt många avsnitt och nu är det slut. Har tittat igenom alla en gång tidigare men då struntade jag i de två sista avsnittet ( hur jag nu kunde göra det) så för första gången i mitt liv har jag sett An american girl in paris Part une och Part deux!

Nu ska jag svepa en treo ta på mig skorna och göra stan ( fått låna pengar av koffen för att köpa en present åt min Ellen)
Måste springa!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0