Jul

Nu så närmar det sig, på Söndag är det första advent, vilket innebär att jag hålt mig från att julpynta tills nu men från och med idag tycker jag att det är okej. Särskilt eftersom jag inte kommer se mitt julpynt när det verkligen är jul. Ser fram emot det! Börjar idag om jag blir färdig med min redovisning i hyfsat god tid, annars får det vänta tills imorgon.
går för övrigt rätt bra med redovisningen just nu, har äntligen kommit in i boken, den är på engelska och jag har inte läst sådär värst många böcker på engelska i mitt liv, och nu när Annika ( svenskafröken på gymnasiet) inte är här och tvingar mig så blir det ungefär noll böckerpå engelska ( nästintill noll på svenska med med det är ett annat bekymmer). Så därför har det varit lite tungt och jag trodde inte jag någonsin skulle örstå ett ord, men så idag när jag vaknade så funkade det! Bara sådär hetl plötsligt och nu har jag läst massor och förstår allting, jag är grym idag. Beror nog på att det är en ny vecka och jag har lagt den förra veckan bakom mig, förra veckan som var den sämsta veckan på länge, för mig. Hälften av alla jag känner fyllde ju år förra veckan, så de är väl glada. Så för deras skull har jag varit lite glad och tagit mig igenom den. Tur att jag har er <3
Nu är jag glad, ahr strukturerat upp mitt liv och det trillar in ex-jobbs möten så ex-jobbs paniken är inte så stor som den en gång var, jag och emilia är grymma på att maila, tydligen!
Första mötet är idag klockan 14.00 och är något med hörhjälpmedel, det är lite hemligt så jag vet inte mer och jag kommer inte berätta mer även om jag får veta.
Nu ska jag återgå till mitt engelska läsande, puss o kram!
Bara för jag är födelsedags inspirerad, här är en bild från min födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0