Nytt livsmål

Upptäckt att det är roligt att sätta upp livsmål. Men de stora målen tar så lång tid att uppnå så jag lägger in lite små mål också, så att man känner att de blir uppfyllda.
Mitt förra mål var att baka en Toscakaka, det gick alldeles ypperligt. Blev en skitgod kaka och jag fick bjuda alla mina gamla Lerums-vänner på den, det var ett bra mål.
mitt nya mål är att sstäda, pynta och dixa allt i lägenheten så att den är perfekt på söndag kl 19.00. Samt attj ag ska baka lussekatter ( med OCH utan saffran). På söndag ska jag nämligen ha adventsmys här. Läser du så är du hemskt välkommen. Känns rätt tryggt att skriva så eftersom jag har typ 3 läsare i Halmstad och en i Vårgårda. Blir med andra ord ungefär lika publikt att skriva här som att skriva i en låst dagbok...
förutom att plocka lite, eller diska eller så ikväll så ska jag kolla på den första sex and the city filmen. Nu när ajg precis kollat klart på alla avsnitten.
Ha det fint ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har en läsare i Kungälv också! :) Kommer du upp hitåt snart så får du komma och hälsa på mig!

2011-11-25 @ 20:16:45
Postat av: Agneta Lindberg

Hade gärna firat 1:a advent med er <3

2011-11-27 @ 10:56:42
Postat av: Denise

Jenny ; vi får ses i mellandagarna, tror att jag kommer vara lite kaos dagarna innan jul...



Agneta; vi kommer hem till er och firar snart <3

2011-11-28 @ 18:01:36
URL: http://niseens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0