Shopoholicisch...

haha, jag som vart snålast i världen ända sen jag började plugga på högskolan har shoppat ihjäl mig de senaste dagarna!
Började egentligen för två veckor sedan då jagj beställde hem massa smycken, två klänningar och en BH. Började väl på riktigt efter jag fått pengar i fredags... Jag och Ellen åkte till Helsingborg och shoppade loss i Väla, skitstort varuhus med i princip bara klädaffärer. När vi kom dit upptäckte vi att det var invigningshelg så det var rea i nästan alla butiker, jag shoppade så jag knappt kunde bära på kassarna! Dels sakertill mig själv, men en hel del julklappar också!
Idag har jag också shoppat massa, mest garn och så har jag spanat in lite julklappar som ajg ska åka och köpa en annan dag.
Blev lite kär i ett par skor också. Dessa som inte kostar så värst mycket och är väldigt tjusiga, inga äkta skinnskor eller så, men man behöver väl ett par bruna skor.. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0