Snälla tomten

Nu har jag äntligen skrivit klart det som ska redovisas imorgon, med andra ord kan jag det inte sådär värst superbra, men har ju skrivit det under helgen så det mesta sitter, blev lite drygt åtta minuter när ajg läste det högt och sen så skrev dit lite mer. Kommer nog inte vara så värst kul att lyssna på, men bryr mig inte så värst mycket om min klassa har tråkigt i 9 minuter, det får dom ta. Har börjat lite på en PowerPoint presentation också, men det är ju inte så värst lätt när man skriver om tankar, eller?
I vilket fall så ska jag ta paus nu och pynta lite, eller bara bli en liten hög i soffan, ahr inte riktigt bestämt mig än..
Mötet gick förresten rätt så bra, men det verkar skitsvårt, antingen så får jag och emilia plugga in massa grejer som vi inte har en aning om eller så får vi göra det arbetet med några andra. Eller så får vi göra något helt annat.
Har förresten kommit på vad ajg önskar mig från tomten iår :)
LÄNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0