JAA! glad_tjej_90_ INTE!

Idag har inte varit en sådär värst bra dag. Ska få pengar från koff, han har satt över dem men de har int kommit fram. Tills jag får dom ligger jag på minus 8 inte helt minus på kontot, där är det hela 37kronor) men blev idag skyldig Emilia pengar för lite gasque-grejer, räknade inte riktigt med att gå minus på att hålla i en gasque, men nu vet man det...
Någon som är sugen på att köpa ett fint märke till sin overall? 15 kronor!
FrökenAnna är inte sådär värst supperorganiserad känns det som. Hon har tre klasser som läser olika kurser som allihopa ska bygga modelleri samma material i verkstan, ser hon till så att verkstan är öppen?Nej! Verkstadsansvarige har semester och är ersatt av en kille osm jag inte är så förtjust i och som för övrigt bara är där när det passar honom. Ser hon till att det finns material till alla? Nej såklart inte!
Jag och Emilia har fått såga i den livsfarliga sågen, som inte vågar använda för från trean till och med nian så fick man lära sig att det bara är läraren som får använda den, frö annars fastnar man med håret och dör eller tappar alla sina fingrar, extrem mental påfrestning med andra ord. Men vi tog oss samman och gjorde det, jag lever fortfarande och det gör Emilia också!
Som om den livsfarliga sågen inte vore nog, sen skulle vi limma ihop så vi fick varsin lagom stor bit att utgå ifrån, självklart så finns det då inget lim! Så efter ett par fina leenden så fick vi låna Kalles Volvo 245 och köra till Biltema och köpa vårt eget lim. kan inte allt bara finnas, det är ju förkatte nskolarbete.hade allt vart fint om alla lärarna höll på så " neej vi har inte CAD som ni kan använda, köp eget, en licens kostar ju bara 50 000kronor..."
Nu ska jag skaka av mig allt irritert och kolla på Koffen när han spelar handboll, hoppas han vinner, då blir jag glad igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0