Monopol och film

Idag är hampus här, han ska ta körkort på måndag ( förhoppningsvis) så han bor här hela helgen. Ante är också här. Vi har tittat på alldeles för många avsnitt av Blue mountain high och en film osm heter Hanna. Sen tröttnade vi på att titta på TV så vi spelade monopol, jag förlorade, som vanligt, blää...
Känner mig helt vidrig just nu, lite halv oduschad, svullen av allt fredagsgodis och en äcklig vagel i ögat. Blää.
Nu ska jag fortsätta sticka på min strumpa och försöka ignonera att pojkarna kollar på sjuka musikvideor på youtube. knäppisar
Trevlig helg!
Efter en myslunch med Ellen på balkongen i somras, ett par dagar efter vi kommit hem rfån Road tripen, så vi satt och jämförde förkylningssymptom och hade sällskap av en rulle toapapper ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0