Nybadad

Idag har jag försökt vara effektiv i skolan, men det gick inte sådär värst bra... Jag har åtminstone börjat lite på både Case4 och Smeantiken, så har lite koll. Just i nuläget så är det sju anmälda och betalda till gasquen ( plus älskling som ger pengar till mig ikväll). Det är på tok för lite folk men jag hoppas och tror att det kommer trillar in anmälningar hela tiden nu, och att det kommer en hel drös på fredag!
Idag har Ellen, Mathias, Büssen och jag badat i Halmstad Arena. Funderade på att köpa ett tiokort där, men kom fram till att om jag har med studentkort kostar det 45kr varje gång och ett tiokort kostar 450, så det är likabra att betla varje gång. Ellen och jag simmade 1100m, känns så bra!
Borde göra det oftare, man får snygga muskler då :)
Ellen och jag i bilen i somras ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0