Strejk

Sitter framför datorn och städstrejkar tills koffen slutar spela. det är hans föräldrar som kommero ch dom kommer hit för att titta på honom närhan spelar, då får han banne mig ta tag i städningen. Så hänger jag på lite bakom honom. Det värsta är att vi skulle behöva tvätta, big time! men det finns ingen ledig tvättid. Segt.
För att inte låta helt neggo så kan jag ju meddela att jag har hållit i en gasque, den började riktigt dåligt men tycker nog att vi bättrade oss under kvällen och att den till slut blev riktigt lyckad. Förutom det så planerar jag att ta höstlov. Ska skriva klart ett arbete, hoppas på att det blir färdigt på måndag, sen så ska jag åka hem till mor o far :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0