eftermiddag

Sitter i soffan och är helt slö. Har sytt lite utklädnadskläder till imorgon utav plastpåsar... Lägger upp en bild på torsdag hur på utklädnande som jag ska ha imorgon. Hihi,k ommer nog bli sjukt skoj ;)
Har inte hört något om datorn på hela dagen, jag som verkligen trodde att den skulle komma idag, tråkigt. Men men den äår på väg iallafall. När jag får den så kan jag borja sköta bloggen lite mer på riktigt, för ajg kommer kunna lägga in bilder bättre, och så är det en inbyggd webcam i den :D
Snart ska jg hem till Cissi och Christoffer och kolla på PJ i halv åtta hos mig. Det blir spännande, han var lite awkward igår, och då var han knappt med någonting, så det lär bli ett par skratt idag ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0