Inspiration

Idag har varit så himla bra. Jag har varit helt lagom pepp och fått gjort allt jag skulle. Målet var att komma långt på Caset vi håller på med i skolan så att jag så fort som möjligt kan börja skissa på en digitalklockan som ska göras i Semantiken. Eftersom jag och Emilia var grymma ås belv caset klart.
Som om inte det vore nog så blev det en härlig långlunch på Spriro och sen hade jag och Emilia med oss frysta kladdkakemuffins till lillördag-fika! Så sammantaget har det varit en bra dag. Verkar som den kommer fortsätta bra också. Ska skissa lite, har hittat fram massa fina tuschpennor och träpennor så det ska bli finfina multifunktionella väckarklockor!
Pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0