Mhm

Beställde dator i morse! LÄngtar så tills den kommer. Medan jag väntar så snor jag älsklings dator. Han är på stan och jag sitter hemma och stickar, kul tjej...
Men jag måste vara pigg och glad imorgon så jag blir klar med allt material till min redovisning på måndag. Redovisningen som inte är vilken som helst, Anna ( fröken) tyckte att det var roligt om det var en tävling, den som vinner får en bok, ióm skissteknik tror jag. Det lät roligt när hon sa det men nu känns det mer stressigt och stort. Kanske det skulle gjort i vilket fall, vem vet.

Idag har jag vait på Bilbingo med Ellen och Emilia, vann inte en krona, men det gjorde å andra sidan inte tanterna i bilen bredvid heller och de hade fyra uppsättningar av varje spel, vilket innebär att de betalat mer var för sig än vi gjorde alla tre ihop!
Så jämförtvis med dom så kom vi ju i vart fall billigt undan!

(lägtar till tisdag, då beräknas min dator komma!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0