Nattsvart

Sitter ensam i lägenheten, känns konstigt. Vi är ju tre som bor här just för tillfället så det är skönt att få vara i fred en stund, men som vanligt när min älskling inte är nära så saknar jag honom, varenda liten sekund. Helt stört.
Han ligger och sover på ett hotellrum i Göteborg just nu, spelar handboll. Dom vann en match så nu ska dom visst spela mer imorgon, kom hem istället. LÄngtar ju så mycket mer när jag är bakfull också, och det har jag varit idag, kan man lungt säga! Det blir av någon anledning alldeles för mycket alkohol i mig när jag festar med Mathias, illa. Måste lära mig!
Ante vet jag inte var han är. Full antagligen, hoppas han tar det lungt nu när inggen passar honom...
Nu ska jag försvinna in i min lilla kukong igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0