Kameleont

Eftersom jag fått sådan utväxt så bestämde jag mig för att göra lite blonda slingor, helt själv utan frisör.
var ltie rädd för hur det skulle bli men kände att det var en risk jag var villig att ta då hårfärgen kostade 39kr och frisörfärgning kostar åtminstone 25 gånger så mycket ( och det är ingen garanti på att det blir bra för att en frisör gör det).
I vilket fall så blev det perfekt!
Så mycket bättre än jag vågat hoppas på! Har fortfarande ett klart blondare parti i luggen men hela håret har blivit ljusare, en lite mer vårig version av hur håret såg ut tidigare idag :D
Nu har jag inget smik och o stylat hår men i dagarna tänkte jag visa upp min olika hårstilar som jag haft under våren. Även de som egentligen inte borde vara för allmän beskådan! ;)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Gillar bilden :)

2012-04-17 @ 16:34:59
URL: http://emiklos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0