Dagar som denna

Det är dagar som idag som ni ska komma och hälsa på mig!
En myskväll med massa mysiga serier och kanske en film eller två.
Det ligger muffins och glass i frysen,som bara måste ätas upp, så jag kan frosta av frysen.
Helst ska ni ta med er ett litet handarbete av något slag, kansek stickar ni en halsduk, eller ett par sockar?
Men eftersom ni inte är här, så får ni nöja er med tanken på att jag sitter och virkar mormorsrutor, som så småningom kommer kunna bli till en necessär eller en väska eller något annat tjusigt.
Saknar mitt hår lite idag också, har inte gjort det alls mycket. Känns som att man brukar göra det när man klipper av det såpass långt ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0