Ekna

Har firat helgen på pensionat Ekna, det ligger mitt i skogen, cirka 2 mil utanför Växjö. Det var et fint ställe med otrolig service, rekomenderas starkt!

Hihi, skänmt åsido, har varit hemma hos familjen Svensson ( Emilias mor o far) med mina hjärtan ♥ Ellen och Emilia. Vi har blivit bortskämda som prinsessor. Först en skaldjurskväll, kräftor, räkor, krabbklor, mums.
Lördagen spenderades på Grand Samarkand, en stor galleri i Växjö, det spenderades inte bara tid utan en hel del pengar, men det var ju trots allt löningshelg!
På kvällen fick vi köttgryta, på hemmaskjuten älg, det var också sjukt gott.

Vi dansade med växjö nördigaste 18åringar också. En läskig kille som dansa jävlar, men som inte vågade titta någon i ögonen, skitläskigt, han bara stirrade rätt ner i golvet, såg aldrig ens hans ansikte.


Koof har fått för sig att vi ska träna, men han skulle visst spela en mijlon lolmatcher innann så det blir väl ett nattpass...


Under tiden underhåller jag mig här Anna Hibbs




Kommentarer
Postat av: Agneta Lindberg

Grabben kanske hade ett funktionshinder, typ Aschberger med inslag av autism.....

2012-02-29 @ 22:01:50
Postat av: Emilia

GILLA! vi får köra gbg snart!

2012-03-02 @ 22:06:11
URL: http://emiklos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0