En helt vanlig Fettisdag

Är otroligt trött, fast på ett bra sätt. Känns som att jag verkligen använt min energi, inte att jag bara är en allmänt trött tjej ( vilket jag väl kanske är). Har varit en lång dag i skolan med Ekonomi, katalogmöte och skissning. Det fanns ändå plats för en semlepaus.
Ex-jobet går bra, än så länge. det går fort framåt. Fast känns samtidigt som att vi inte har något nytt att visa upp från förra veckan. Det är konstigt. Imorgon är det i vilket fall möte med handledar-Anna, vi hoppas att hon gillar vår idé. Det spelar egentligen inte så stor roll för vi har mer eller mindre bestämt hur produkten i stora drag ska se ut.
skit samma. Lev väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0