Iiih!

Tack vare att min pappa betalar för reparationen av min dator och jag har sprarat lite pengar för att kunna köpa en ny telefon ( en liten plan som jag trodde gick i kras när jag hällde kaffe i datorn). I vilket fall jag hade lite pengar och nu har jag inte det för jag har precis beställt en ny telefon!
Grattis lillebror du kommer att få en beganad smartphone utav mig!
Och ännu mer Grattis till mig som ska få hem en LG Optimus 2X
http://www.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefon/varumrken/lg/lg-p990optimus2xwhite/161769.3209/
En väldigt bra telefon som har tokrasat i pris, även fast det inte finns någon som är sådär värst mycket bättre, bara värst mycket större. En tvåkärning, vit Google-telefon, det blir kanon för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0