Sjuklingen

Det susar i mina öron. Det är lite otäckt tycker jag, har aldrig varit något öronbarn så jag är inte så van vid sånt.
Men idag tog jag mig i kragen och var först hos Emilia och förberedde inför vårt möte med Törbjörn och Joachim i Ljungby, mötet gick bra. Det känns som att vi har samma ild av hur kåpan i slutändan kommer att bli. Vi fick svar på massa frågor som vi hade. På måndag ska vi börja CADa och vecka 9 så är målet att vi ska ha valt en produkt och efter det bara göra mindre justeringar. Det går så fort! Det är det största arbetet vi gör under hela vår tid på Högskolan och tiden bara rusar iväg.
Än så länge känns det bra!
Efter lite strul så är nu även datum satt för vår examen.
Så mamma, pappa, Agneta och Mikael ( samt eventuella andra som känner sig träffade) vår UTEXPOmässa är den 24-26maj!
Boka in den helgen
Här är jag och Tomi på Kåren i lördags, tjusigt!

Kommentarer
Postat av: Agneta Lindberg

jag noterar 26/5 i almanackan.

2012-02-19 @ 10:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0