Djup tjej

LÄste lite gamla inlägg i bloggen från december 2008. Jag var rätt djup då. Skrev om mina tankar och grejer, nu skriver jag ju dåligt typ "stackars mig måste göra en bild" "titta fina skor". Kanske inte är så mycket roligare att läsa om en vinterdeppig 18åring, för er. Jag tycker det var otroligt fascinerande. Inser att det inte bara är nu det känns jobbigt, det har varit jobbigt på intern många år. Men nu harj ag hittat ett superbra sätt att ventilera på, jag har börjat gråta till filmer. När jag var yngre grät jag bara till en film och det var inte ens en film, utan en musikvideo. Hold on heter den och det är nog ganska standard att man gråter till den. Förknippar den ju dessutom med Måns och det gör ju det hela så mycket värre.

Nej men nu gråter jag åt tillexempel idol, när vinnaren koras. Alla filmer där en mamma dör, tex I taket lyser stjärnorna och Finding Neverland.

Men ni ska inte vara oroliga för mig. Idag tror jag att jag ska få ett paket på posten och det är roligt, om inte jag får det så ska jag i vart fall hem till moström ikväll ,det blir skoj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0