God Jul

Gott nytt år, God fortsättning och trevlig trettondagsafton i efterskott! Har tag it absolut bloggpaus sen min dator gick sönder tills nu,när min sambo inte vill gå och lägga sig. Har inte hänt sådär värst mycket förutom att ajg slagit rekord i hur långt in på dagen man kan lyckas sova, tänker inte ens berätta hur sent jag gick upp. Har dessutom spenderat en (för mig) rekordsumma på en utekväll. Härlig start på 2012 med andra ord!

SKa försöka ta tag i mitt liv nu, till att börja med gå och lägga mig innan tre, typ nu med andra ord. Så god natt!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha säger det samma massa pengar blev det, men det får vara värt det bara för den gången. Jag menar kul hade vi! (eller?!)

;)

2012-01-09 @ 19:15:50
URL: http://emiklos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0