Trött

Var ju mer eller mindre färdig med en av mina två bilder som ska lämnas in på fredag. Det är photoshopbilder vi pratar om så när min dator gick sönder blev jag lite orolig men övertygade mig själv om att jag sparat den på mitt skolkonto (kommer åt det från min dator). Har inte alls orkat ta tag i det, allt som har med datorn att göra känns fortfarande jobbigt eftersom jag fortfarande inte vet hur jag ska lösa det. Ska jag laga den gamla ( som inte är så gammal), vad kostar det i så fall? Ska jag köpa en ny, för vilka pengar? Ska jag vara utan dator?
Blir ju inte helt utan dator i vilket fall, koffen lånar en dator av magnus just nu för han har ingenstans att ha den så jag har koffens dator nu, hur mycket jag vill. Det är bra i alla fall.
Så tills vidare kör jag på denna. Men nu när jag ska ta ag i den andra bilden och göra klart den sista lilla detaljen på den första så finns e ninte. Jag vet inte ens om jag ska skratta eller gråta, jag hinner ju men då hinner jag inte hjälpa koffen med maskinelementtentan, så segt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0