Hello världen

Jag är sjuk, alldeles snorig och allmänt täppt och dunkig i huvudet. Det är lite segt eftersom vi håller på att flytta ut så mycket som vi bara orkar och hinner idag och imrogon. Det är tur att vi har nästa vecka också, för jag orkar mest ingenting, Chirstofer är däreomt ganska duktig ♥
Vi har i vilket fall lyckats få upp en locketannons och i och med den sålt våra soffor och soffbordet. Därför har vi spenderat kvällen på golvet. Det kändes väldigt Japanskt att äta middag på golvet med skivan från ett litet IKEA-bord som matsalbord. Svea-rike passade också rätt bra på golvbordet men att ligga och mysa framför TVn var lite för mycket för mig, jag gav och och la mig i sängen istället, men koof kämpar fortfarande. Jag tror han vill få ut så mycket han bara kan utav våra sista dagar i Halmstad.

Kommentarer
Postat av: Agneta Lindberg

Trevliga ljusstakar på bordet=)

2012-06-24 @ 08:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0