Ananastunga

Har vräkt i mig på tok för mycket ananas, nästan en hel. Nu mår min tunga som den förtjänar, om man nu tycker att tungor förtjänar smärta när de tvingats slicka på för mycket färsk ananas.
Imorgon ska vi ta foton till vår examenskatalog. Ångest för det. Jag har helt fel hårfärg + att jag inte har en aning om vad jag ska ha på mig.
Orkar inte med allt som händer.
Tentan närmar sig farligt snabbt också.¨
Helt ärligt så är nog svidet på tungan att föredra framför allt annat just ikväll.
Trodde jag skulle bli lite endrofinkickad av att spela badminton, men icke då.
Har alltid mistänkt att folk från Ljungby är lite egna, men egna siffror verkligen?
Om det är någon annan som känner sig lite nere så kan ni roa er ett par minuter med detta här, om ni inte är som mig som lyckades hålla mig på topp i ett dygn tack vare den simpla gif. LÄNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0