En lång härlig dag!

Den ofantliga huvudvärken igår gick över och när jag väl orkade släpa mig ur sängen i morse (läs förmiddags) så mådde jag trots allt helt okej. För att inte bli besviken å att det var kallare än det såg ut så slängde jag på mig vinterjackan, men tji fick jag! den hamnade bak i bilen oh fick spendera hela dagen där!
Är dags för en ny vårjacka, men vem har pengar till sånt en födelsedagsmånad som denna?
Har i vilket fall spenderat dagen i ljungby, i solen och en lite stund framför CATIA ( CAD). allt har gått bra, allra helst de gyllene pauserna i solen!
Efter skolan så åkte jag och handlade massa bakgrejer och nu 3 timmar senare har jag tillverkat hela 38 muffins som imorgon eller på lördag ska bli till helt fantastiska Cupcakes. Två sorter bjuds det på, Citron och maräng cupcakes samt cupcakes med choklad och marshmallows.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0