Nyttodag

Hej internet
Idag har jag och koffen haft en nyttodag. Vi har städat, noga. Allt utpom sovrummet och vardagsrummet för det var så tråkigt att städa. Men inne i ugnen, i skåpet under diskbänken där vi slänger skräp. i badkaret och i toaletten så är det otroligt rent!
Anledinnigen till den (enligt oss) hysteriska städningen är för att koof fyller år i helgen så hans mamma, pappa, lillasyster och Niklas kommer hit och inspekterar. hade väl förstås räckt att vi sätdat lite mer vanligt men det är lika bra att passa på. För ganska snart så ska här flyttstädas också.
för att förutom att städa på vår nyttodag så har vi varit på Hfab och sagt upp vår lägenhet, så den 1 juli är vi hemlösa. Så nu är jakten på lägenhet i göteborgstrakten total, sökte nog nästan tio lägenheter igår, så jag hoppas att det kan gå vägen. I sommar har vi ju möjlighet att ta en lägenhet med snabb inflytt också, det känns som ett ljus i tunneln.
Som om det inte vore nog så har ajg även skickat ut mitt CV till ett par ställen och nu är vi mitt upp i en rejäl klädtvätt. Här ska det nog bli ordning och reda ska ni se!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas att både jobb och lägenhet fixar sig för er så snart som möjligt. Det blir fint att få hem dig till Göteborgstrakten igen. Alla mina flickor börjar komma tillbaka. Det gillar vi! Nu kör vi, för snart är vi färdigutbildade. Galet.

2012-03-28 @ 11:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0