Tenta

Är helt slut, vill bara sova. Kan inte göra det än, för det känns konstigt att gå och lägga mig när Ante är här ( även om jag oftast somnat innann han går härifrån, ska kanske börja kalla honom för over stay-Ante)
Idag har jag skrivit tenta, det kan nog ha gått vägen, hoppas på det! har jag lite tur kan det till och med gått riktigt bra.
Det är svårt att beskriva känslan efter en tenta, det är helt mosigt i huvudet.
Som om tentamoset i huvudet inte räckte så tyckte jag och Emilia att det passade bra med ett möte med Anna för att kolla så vi ligger bra till med Ex-jobet och sedan som om det fortfarande inte vore nog för en dag så gick vi till badhuset och simmade och gjorde fina konster i vattnet i ett par timmar.
Nu är jag helt enkelt helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0