Treo

Eftersom mitt huvud får ont ganska lätt så äter jag en del treo, eftersom jag upplever att det är den enda värkmedecin osm tar bort min huvudvärk. Jag äter inte varje dag, inte ens nära, men någon gång i veckan, beror lite på hur mycket jag stressar och huruvida jag dricker alkohol...
I vilket fall så brukar folk rynka på näsan och säga att man inte ska äta treo för det är starkt. Nu har jag äntligen ett bra motargument: LÄNK
·
Nu ska jag skriva ett trevligt, seriöst mail till HRM och hoppas att de vill ha mig.
Sen somanr jag nog rätt titdigt idag, har längtat tillbaka till sängen sen den sekunden jag lämnade den imorse. Längtar trots att jag sovit middag i en timme. Tur att det inte är några fler tentaveckor kvar, ett stort arete (ex-job) med tillhörande redovisning och ett eller ett antal lean produktion-arebeten sen är jag klar i skolan, för nu.
Om ni vill ha lite mysiga sommarchill känslor så kan ni ju lyssna på den här låten
LÄNK
Hej nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0