Frisyr Special

Tänkte köra det utlovade frisyrinlägget. Mitt hårs utveckling under våren (och lite vintern) som gått!
Ganska så nyklippt tjej, innan jul
krullfia a'la 70-tal
MuffinsDenise
Äckligaste utväxten ever...
...ledde till katastroffärgningen...
... som i sin tur ledde till panikfärgningen, vilket ser helt okej ut på denna bilden men i verkligheten blev det rätt så dassigt gråbrun väldigt fort.
Här är en bild från när vi hårmodellade, efter färgningen men innan klippningen.
Och här är då resultatet efter klippningen!
En helt vanlig dag i skolan...
BakDenise igen...
Ellen och jag på Gasue med TBI och Maskin
Emilia och jag i skolan, så här kul har vi.
Jag och älsklingen, när han rockade mustasch en helg.
Så här ser jag ut nu, ganska så lond ändå!
nu får ni tåla att jag inte skriver på ett tag, för skolan är viktigare.
Puss och Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0