Skön dag

Idag har vi "skrivit klart" exjobbet, är en del kvar att göra men arbete har lämnats in till åvr opponeringsgrupp så de kan läsa det och säga vad de tycker nu i veckan. Imorgon ska vi få se vår produkt, den fysiska färdiga prototypen, så jäkla coolt. Tänk att jag faktiskt konstruerar saker som senare blir en riktig produkt och som kommer att vara ett tillbehör till alla som köper värmepumpa, helt galet. I vilket fall, att det är inlämnat känns som världens örda släppte från mina axlar!
Sen sparng/gick jag vårruset idag också, inte helt frisk tjej, hade ju feberfrossa så sent som i fredagskväll, men kom runt på 37min, vilket jag tycker är helt ok!
Jag har ju om inte annat ett resultat som jag kommer kunna klå längre fram i tiden!
Sen så har jag bokat en resa också, jag ska åka till Alanya med Annika och Linnea. Det gillar jag, längtar som attan!!

Kommentarer
Postat av: Anki Olsen

Vad goa ni är :)

2012-05-09 @ 19:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0