Skrivkramp

Sitter hela dagarna ( läs hela valborg + 1 maj ) och skirver på examensarbetet. Det går framåt men det är ganska svårt och det går inte snabbt vill jag lova. Nu ser jag fram emot te långa tunga dagar i skolan. I de absolut konstigaste ventilerade datorsalarna jag nånsin stött på. det blåser kallt kallt men luften känns unken. Som om ACn använder luften som finns inne i salen och barar gör den kall. Vilket resulterar i ihjälfrusna studenter med syrebrist, det blirnog bra examensarbeten...
I vilket fall så har vi ju helt fantastiska lunchraster! sitta och steka i solen i en timme mitt på dagen, har blivit ganska så brun på dessa dagarna!
i Halmstad är det såpass varmt att jag har haft sandalpremiär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0