Små lätta moln ser jag på min himmel...

Yes små lätta moln är det jag ser men det jag känner inne i min mage  känns mer som en kaotisk åskstorm.
I måndags lämnade vi in vår rapport för opponering. Självaste opponeringsgruppen har varit riktigt hyggliga och gett oss mycket positiv feedback men även konstruktiv kritik, vilket känns bra.
Men både handledar-Anna och en gammal maskinare somjobbar där som vi gjort ex-jobbet har gett oss mest massa kritik. Just nu känns allt jobbigt. Visste ju att allt inte var pefekt och att vi skulle få mycket att rätta till. Det känns skitjobbigt ändå, att få se, svart på vitt, allt man gjort fel det senaste halvåret. Det suger.
Det är så mycker lättare att få ett betyg baserat på vad man gjort rätt än att få massa kommentarer om vad man gjort fel. Det kommer inte bli en lugn skön helg om min mage ska fortsätta kännas såhär...
Men nog med tråkigheter.
Jag har blivit kallad på en till arbetsintervju, på måndag fett nice!
(hej hej fjärliar i magen)
Dessutom ska jag kolla lite på jobb i Oslo, det blir också spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0